VMWare - pripojeni diskety

Garalda garalda na mail.cz
Čtvrtek Červen 28 11:42:58 CEST 2001

Zdravim,

poteboval bych poradit s nasledujicim problemem:
stahl jsem si verzi VMWare 2.0 pro Linux, mam Mandrake 8.0. Nejdrive nesel
ani nainstalovat a tvrdil ze potrebuje nainstalovane zdrojaky jadra (cca 100
MB) a Sambu. Nakonec jsem to rozbehal tak, ze jsem si ty zdrojaky
nainstaloval a pri instalaci vmware jsem vypnul podporu site.
Ted uz to beha, ale nefunguje mi pripojeni na disketovou jednotku, pri
spusteni to hlasi chybu, ze neexistuje zarizeni rtc a spadne kdyz se prepnu
do FullScreen modu.
Disketovou jednotku mam normalne definovanou jako /dev/fd0, v linuxu ji v
pohode namountuji, system ve VMW se tvari, ze na ni saha, ale nic z ni
neprecte. Pokud v nastaveni misto Device dam File a pripojim image diskety,
jede to z toho image v pohode.
Zkousel jsem /dev/fd0 pred spustenim VMW namountovat i odmountovat, ale
nemelo to zadny vliv.

Nevite prosim nekdo v cem je problem?

Diky

---