telnet,ftp na druhy pokus

Andrej Moravcik moravcik na pal-inalfa.sk
Čtvrtek Červen 28 13:40:27 CEST 2001

On Thu, 28 Jun 2001, Zdenek Pytela wrote:

> 	Co to znamená na druhý pokus, co přesně se děje, co to říká? Pomůže
> vám použití pouze IP adres? Viz též
> http://www.phil.muni.cz/~letty/linuxfaq/16-dlouha-odezva.html

Myslim ze to nie je ono. Na ftp (WinCommander) a telnet (SecureCRT) sa
odvolavam priamo IP adresou, cize preklad pomocou DNS nie je potrebny,
rovnako ani subor hosts. V logoch som nasiel toto:
ftpd[2960]: lost connection to pocitac.domena.sk [IPadresa]
ftpd[2060]: FTP session closed

---
Andrej Moravcik
Pal-Inalfa a.s., VRABLE