MySQL server ???

Ing. Miloslav Ponkrác miloslav.ponkrac na atlas.cz
Čtvrtek Červen 28 15:15:19 CEST 2001

>Nainstaloval jsem na cisto RH7.0 + APACHE + PHP + MySQL , ale pri
>pripojovani na MySQL server(telnet localhost 3306 ) my servr odpovi neco
>ve smyslu ze spojeni bylo serverem MySQL ukonceno.
>Konfiguroval jsem kde co, ale nepovedlo se mi to rozbehat. Prosim o pomoc!

Což je logické, protože asi těžko dokážete ručně odsimulovat správný průběh
spojení s MySQL. Prostě se smiřte s tím, že MySQL nemá textovou komunikaci a
telnetem jí asi těžko uspokojíte. A MySQL udělala to nejrozumnější, ükončila
spojení, jakmile zjistila, že na druhé straně jí "někdo žvatlá pitomosti do
ouška".

Používejte programy mysqladmin a mysql, které jsou k tomu určeny. Samotná
komunikace s MySQL si předává spoustu údajů, mimo jiné i verzi komunikačního
protokolu, jméno a heslo. Kromě toho snad probíhá i šifrovaně. Co jste chtěl
telnetem dokázat, když ani neznáte, jak komunikační protokol pracuje? Pokud
je to jinak, hluboce se klaním.

S pozdravem

Miloslav Ponkrác