Gcc - presmerovani adresare s knihovnama

Daniel Kmínek kminek na mite.cz
Čtvrtek Červen 28 18:03:21 CEST 2001

Dobry den vsem,

Prelozil jsem si knihovnu glibc-2.2.2. Jednotlive knihovny vznikle prekladem jsou v /usr/local/lib
Ted se pokousim prelozit sysvinit. Program init mi funguje pouze s knihovnami z adresare /lib
Jakmile mu podstrcim ty co jsem sam vygeneroval, tak rve ze nemuze najit libc.so.6
Tusim ze se v dobe prekladu nejak "svazal" s knihovnami v /lib
Muze mi prosim nekdo osvetlit jak je program "svazan" s temi knihovnami z /lib a jak rici prekladaci ze ma knihovny hledat v /usr/local/lib ?
Hledal jsem v souborech gcc.info ale nebyl jsem uspesny....

Dekuji

Zdravi
Daniel Hermit Kminek