SPAM dnes

Hanzs honza.linuxconf na atlas.cz
Středa Červen 27 21:36:36 CEST 2001

<snip>

JM> chodi to vsem, protoze to bylo rozeslano pres linux na linux.cz...

<snip>

A ja si blahove myslel ze ten system co se stara o konferenci
nepropusti mail od odesilatele kterej neni v seznamu konference.

--
S pozdravem,
 Hanzs

HAVE A NICE DAY or NIGHT
ech and HOLIDAYS !!!
Netlucte mne ja za tu cestinu fakt nemuzu.
Vona mne fakt nema rada. Navic vychazim
z rovnice y=i or y==i