RH 7.1 a neodhlaseny uzivatel

Lubos Lunak l.lunak na sh.cvut.cz
Čtvrtek Červen 28 19:39:41 CEST 2001

Miroslav Lednicky wrote:

> Dobry den!
>
>     Tak jsem zkoumal problemy s uzivatelem, ktery se mi
> vypisuje pres finger i pri jeho odhlaseni.
>     Zjistil jsem, ze vina bude na strane KDE. Pokud se spusti
> KDE, tak se v systemu objevi jeste jeden uzivatel
> na tty pts/0, po ukonceni KDE tam tento uzivatel
> zustava a ma Idle priblizne 177d.
>     Neco ho z /var/run/utmp spatne odregistruje. Tak,
> a ted, co s tim?

 V $KDEDIR/share/autostart odstranit soubor kwrited.desktop , nebo jestli
to je starsi KDE, tak odstranit kwrited ze souboru $KDEDIR/bin/startkde.
KWrited je potreba jen na to, aby Konsole vypisovaly veci jako 'wall' nebo
hlaseni od 'talk', nic vic. V 2.2 uz to myslim je spravene.

 Lubos Lunak
--
 l.lunak na email.cz     l.lunak na kde.org
 http://dforce.sh.cvut.cz/~seli