Re: URGENT HELP, NALÉHAVÉ

Zdenek Svarc svarc na promedia.cz
Čtvrtek Červen 28 21:24:38 CEST 2001

Nevim jak verze pribalena k Chipu, ale typicky Redhat pri odmacknuti ENTERu
nabehne do grafiky.
Pokud chcete textovy rezim, musite pri prvnim dialogu napsat "text" + ENTER.

    zd

> Autor: book na scmvd.cz
> NALÉHAVÉ
> Prosim o rychlou pomoc.
> Problem se vyskytl pri instalaci RedHot Linux 7.1 Publisher´s edition,
ktery byl vlozen do magazinu CHIP 7/2001.
> Jedna se o problem, kdyz se bootuje z CD a potvrdíse přechod do graficného
modu klávesou ENTER, po stisknuti se objevi modra obrazovka, ne ktere je
napsano Vitejte pri instalaci RedHat..., nyní se vybere cestina, poté
klávesnice LATIN-CZ2, nyni je dotaz instalocniho programu: Kde jsou umisteny
obrazy Systemu RedHat, jelikoz mam system na CD vyberu instalovat z
lokalniho CD a za cvíli napise instalacni program, ze na vsech lokálních CD
systém RedHat neni. Proto Vás prosím, aby jste mi poskytli radu, jak dale
pokracovat v instalaci systemu. A take se domnivam, ze tento instalacni
rezim je textovy a poradte mi prosim jak prejit na graficky.
> Jeste pred zahajenim instalace jsem si rozdelil disk pomoci prilozeneho
programu fips na 25 GB a 3 GB pro Linux.
> Systemove vybaveni meho systemu je: RAM 128 MB, Procesor AMD Duron 700
MHz, Monitor ViewSonic E71, Windows ME