Pozor na Concactel

Pátek Červen 29 09:10:57 CEST 2001

> Ale zneuziti je myslim velice obtizne. Na defaultnim RH 6.1 jsou onacejsi
> "lahudky" - kernel 2.2.x (kde x<19), stary bind, stary perl (suid bit na
> suidperl), stare wu-ftpd, a tak...;)

	No kdo sleduje BUGTRAQ tak vi, ze podobne lahudky jsou i u RH6.2. -
abych byl uprimny, tak napr. wu-ftpd a bind byl upgradovan (jako asi
jedine - vylozene proflaknute veci), ale takove jadro bezi stale na
verzi 2.2.14...;-), proste jedna vec ze firma si neco plati, druha je
neznalost ci neschopnost (dodavatele)... - je to stejne jako se vsim,
kupujete na zaklade duvery, ze dostavate to co chcete, ja upozornuji, ze
v podani Concactelu si kupujete trochu neco jineho nez byste radi a
Concactel z pozice sveho jmena se tvari, ze tomu tak neni, tot vse...

> Ja taky, toho si nevsimejte ;)

	'-) ja taky...

Vyvoj software, Intranet / Internet          Anenska 11, 602 00  Brno