Nebìhá mi nVidia Geforce 2MX AGP

Radek Liboska PhD. liboska na tereza.uochb.cas.cz
Pátek Červen 29 10:15:46 CEST 2001

On Wed, 6 Jun 2001 12:55:01 +0200, Krata <krata.most na post.cz> wrote:
>Nebihá mi nVidia Geforce 2MX AGP v Linux Mandrake 8.0. Neví nikdo z vás jak
>na to?

Na jednom poeítaei s uvedenou kartou jsem mil problém - v BIOSu bylo
vypnuto nico jako "Povolit interrupt pro VGA", pak ovladaee nefungovaly
vubec. Mo3/4ná by to mohl být duvod. Poeetite si dokumentaci na stránkách
firmy, X se dají spustit v debugovacím módu a z logu je mo3/4no vyeíst,
ve kterém kroku se ovladaee vzdaly.

--
                 Radek Liboska, PhD.
Institute of Organic Chemistry and Biochemistry