pomale pripojeni k pop3

Juraj Hilovsky hilovsky na unipo.sk
Pátek Červen 29 10:14:28 CEST 2001

Zdravim.
----- Original Message -----
From: Moravec - AFX <servis na afx.cz>
To: <linux na linux.cz>
Sent: Friday, June 29, 2001 9:01 AM
Subject: pomale pripojeni k pop3

>zda, ze trva dlouho autorizace a odpojovani. Probehne to vsechno bez chyby.
>Jen ta rychlost.Autorizace trva  1 az 2 sekundy a odpojeni potom taky min.
1s. >PC jsou na 100MB siti. Kdyz dam vybrat obsah schranky na jinem serveru
na >internetu, tak je to tak rychle, ze ani autorizace a odpojovani nevidim.
> Nesetkal se nekdo s takovym problemem a jak by se dal resit ?

Ta rychlost je taka vzdy, alebo len niekedy?
Ak by to bolo len obcas, 1 az 2 sekundy sa mi nezda az tak vela.
Ak je 100mb siet, to este neznamena, ze nemoze byt v urcitej chvili
zahltena.
Sam mam niekedy okamzitu odozvu a niekedy aj 5 sekund a beriem to ako fakt.
Kedze Outlook mi postu taha sam, vobec mi to oneskorenie nevadi.

--
Ing. Juraj Hilovsky
spravca serverov