je to RH-7.1 CZ ?? - was :Re: URGENTHELP,NALÉHAVÉ

Martin Javorsky info na Linux-CD.cz
Pátek Červen 29 12:24:38 CEST 2001

Dne pá 29. červen 2001 07:58 Honza Petrous napsal(a):

> PS: Souhlasim s nazorem, ze CHIP velice "bravurne"
> objevil takouvou variantu
> distribuce, aby se mu podarilo presvedcit ty "vahajici",
> ze Linux je s**t. Akorat
> mi nejak nedochazi, proc se k podobnemu ucelu propujcila
> firma (ted si z hlavy
> nepamatuju jeji nazev), ktera je pry distributorem (ci
> podobnym partnerem) RH
> v CZ ...

DD,

 po patrani v kalnych vodach ceskeho IT a mezi spodinou
spolecnosti (vyklad slova viz slovnik predsedy saska
Zemana) jsem se dobral nasledujiciho :

-  puvodni image Redhat 7.1 bylo dodano ceskym zastoupenim
spolecnosti RedHat (vite, ze tady to zastoupeni je ??)

- chip se rozhodl ulehcit uzivatelum praci s linuxem a
pridal do struktury "soubor cti_mne.doc s
informacemi k instalaci". Protoze CD pripravovali pod
widlema, tak tim "narusili puvodne dodany image CD".

- zdroj z chipu tvrdi : "Smutnou skutecnosti je, ze obsah
lisovaneho CD jeste pred vyrobou (stejne tak i jeho design
a posetku - zde udajne po souhlasu i Redhat
Inc.) odsouhlasilo prave ceske zastoupeni Redhatu jako v
poradku".

- takze si to preberte sami ...

			s pozdravem
				Martin Javorsky, Linux-CD.

P.S. - mnoziny slov v uvozovkach jsem citoval z me
korespondence na toto tema se zasvecenymi lidmi.