instalace Redhatu se spatnym druhym CD

Zdenek Pizl zdenek.pizl na pegas-dk.cz
Pátek Červen 29 12:45:08 CEST 2001

Dne pá 29. červen 2001 08:20 Stanislav Meduna napsal(a):
> Ahojte,
>
> Ako predplatitel vasho casopisu protestujem proti
> takemuto pristupu ku kvalite zo strany redakcie Chip-u.
> To CD evidentne nikto neskusil nainstalovat tak, ako ho
> budu instalovat vasi citatelia. Expert si nakoniec
> poradi, ale bezny pouzivatel, ktory si proste chce skusit
> Linux, nebude uspesny. Vysledkom je poskodenie dobreho
> mena tak spolocnosti Red Hat, ako aj Linuxu ako takeho.
> Tym robite tejto komunite medvediu sluzbu a v konferencii
> odzneli uz aj nazory, ci to nahodou nie je zamerom.

ach jo, ta paranoia je v nasi cesko-slovenske spolecnosti
nejak zakorenena. Tak se jim to nepovedlo, no. Ostudu si
podle me udelali dostatecnou, tak si daji priste pozor.
Vzdyt ani M.K. se nevyvaroval chybicky pri vypusteni
rh-7.1cz ...

Linuxu to nemuze ublizit, kdyby ho rohodil kazdy klacek pod
nohama, tak to muzeme zabalit a jit umyvat wokna.

> Co ma ale trapi este viac, je vyzor CD a jeho obalky.
> Tieto totiz presne imituju originalne Red Hat media,
> dokonca do tej miery, ze ste nahradili slova "operating
> system" slovami "publisher's edition" v rovnakom fonte
> tak, ze je graficka podoba beznym pohladom
> nerozoznatelna.

viz mejl od Linux-CD, ktery tvrdi, ze to ma chip posveceny

				Z.P.

P.S. - ty mejly chodi do konfery s nechutnym spozdenim, ted
jsem malem vynadal jednomu, ze se pta na to, o cem je tu
cely thread (chip & RH). A pak jsem si az vsimnul, ze to
posilal nekdy rano ...