Pozor na Concactel

Pátek Červen 29 11:14:58 CEST 2001

> omlouvam se ostatnim ctenarum linuxove konference, doufam, ze sem
> musim reagovat na vypady pana Janouska naposledy.

	Jen pro poradek, firma Contactel ostatni vytky uznala, o lzi rozhodne
nemuze byt rec.

> jelikoz jste v tomto mejlu osocil firmu soLNet.

	??? A cim, pod stul se to snazi zamest Contactel, SolNet figuruje jen
jako puvodni dodavatel...

> prave vzhledem k tomu, co bylo na stroji od zakaznika pozadovano se da
> tezko mluvit jen o firewallu, ale spise o viceucelovem serveru.

	Muzete to dolozit - myslim co bylo pozadovano a co skutecne SolNet
dodal?

> zakaznik si krome vlastni instalace neobjednal vubec zadne dalsi
> sluzby ci servis - natoz aby je platil ...

	Opet muzete to dolozit, zakaznik tvrdi neco uplne jineho?

> zakaznikovi to bylo predlozeno jako evaluation licence s nabidkou
> prodeje stale licence. zakaznik nereagoval.

	Bohuzel opet bych rad videl dolozeni Vaseho tvrzeni...

> a ani jim nerozumi

	My? Nebo Vy? Vite alokovat pro CBQ na 100Mbit lince 32GB veru komentar
nepotrebuje (to je jen jeden z prikladu).

> pop-3 a telnet byly vyzadany zakaznikem a proto taky explicitne
> povoleny v konfiguraci firewallu. mysql pristupne z vnejsku byla
> bohuzel chyba.

	Ja se nepru, ze telnet nebyl v zadani, MySQL vsak v zadani nebylo,
stejne tak propagace 192.168.X.X adres v DNS do Internetu a dalsi
spousta blbosti - zpravu ma Contactel stale, muzete si ji vyzadat od
nich.

> firma soLNet existuje od 12.03.2001, mate aspon pribliznou predstavu,
> kdy byla instalace toho stroje provedena?

	Myslim, ze byste si meli udelat poradek predevsim ve svych vztazich...
- informace ohledne tohoto dodani mam primo od Contactelu.

> a vylozene lhal - zrejme za ucelem udelat si vlastni reklamu, kdyz
> neberu v uvahu moznost vylozene zaskodnicke cinnosti.

	Reklamu na co? Ze umim firewall podle standardu, pripadne ze neporusuju
pri implementaci sluzeb elementarni RFC? To by tim padem delal reklamu
na sebe kazdy, kdo zna patricna RFC a upozorni na chybu kohokoli
kdykoli... - proc vinik zpravidla neuzna chybu, ale snazi se zasadne
napadat verohodnost protistrany, to patri nespise k ceskemu koloritu na
Internetu vseobecne ve vsech diskusich, ze?

	Omlouvam se, ale cerny Petr nepatri mne... *howg*

Vyvoj software, Intranet / Internet          Anenska 11, 602 00  Brno