Promise FastTrack100 linux driver

Mira Tempír xtempir na informatics.muni.cz
Pátek Červen 29 13:46:47 CEST 2001

== 29/06/01 13:36  Bukovansky na atcomp.cz ==
| Nevite, kde by se na tento IDE RAID radic dal sehnat ovladac?

Z ftp.promise.com se daji stahnout binarni verze modulu pouze
pro RH6.2 a 7.0 (tusim).
Pri trose snahy se to da narvat i do vlastniho jadra rady 2.2
(ja to kdysi delal pro 2.2.18).

Vice info hledejte na groups.google.com.

Ted nedavno jsem si vsiml experimentalni podpory v 2.4.5-acX,
uvidime jak to pujde dal. Pokud mate na to odvahu, dejte
pak vedet jak to vypada v praxi.

| Mam tady totiz jeden server od GigaByte, ktery tento radic ma,
| ale nemuzu k nemu ty ovladace najit... GigaByte a Promise
| jsem zkousel...

Pokud byste mel moznost si vybrat, doporucuju radice 3ware
(sorry, za reklamu, to jsem fakt nechtel, ale tusim, ze to
 distribuuje prave vase firma :)

  Mira Tempír, student at fi.muni.cz
   <xtempir at informatics.muni.cz>