takovy zahadny stav

Petr Šobáň soban na centrum.cz
Pátek Červen 29 17:29:18 CEST 2001

On Fri, 29 Jun 2001, Jan Vitek wrote:

> Zdravim
>
> trpim tady jednou zahadou, mozna vas nekoho neco napadne...
>
> mam stroj (celeron 500, 64MB RAM, 4GB disk)
> na nem slackware-current, nainstalovana vetsina a, ap, d, n, bez X
> kernel 2.4.5+reiser patch, / na reiserfs
> rucne pridana djbdns a qmail
>
> v tomto stavu stabilni server
>
> pridal jsem netsaint 0.0.7b5, nakonfiguroval necelych 200 sluzeb pres
> pasivni check a kdykoli se na nej nekdo podiva z exploreru (zkousel jsem
> verze 5.0 a 5.5), server se odebere natvrdo do kytek, nereaguje klavesnice,
> nic
> [...]

Co se odporoučí? Nejde v IE 5.0 zobrazit stránka ?
Něco podobného mě dělal apache ze všech linuxových prohlížečů OK a v IE z
windows nemohl zobrazit stránku.
Nakonec jsem zjistil že tam mám dva stejné soubory které se lišily pouze
velikostí písmen, v linuxu OK a win padaly na hubu.

Nemůže to být podobný problém?

|            Ostrava                     |

---
Používám legální programy a ZADARMO !
viz http://www.linux.cz/zdarma-a-legalne