poskozeny disk, zachrana dat

David Toman toman na ceres.spszl.cz
Pátek Červen 29 23:11:01 CEST 2001

Dobry den,

dnes se mi podarilo nakopirovat cca 50 MB na /dev/hda. Tim se samozrejme
smazala part. tabulka atd... Zbytek disku je v poradku.

Prvni oddil mel cca 2 GB - ten je ztraceny, dale jsem mel jeste 4 dalsi ext2.
Bohuzel nevim presne velikosti :-(

Chtel bych se tedy zeptat jestli neexistuje nejaky software (prip. konkretni,
kde se da stahnout) ktery by umel zachranit ext2 oddily z takto poskozeneho
disku.

Zatim jsem se o nic nepokousel protoze to nechci jeste zhorsit. Tyto oddily
obsahuji pro mne velmi dulezita data.

Jedna se o 20,5 GB IDE disk.

Predem dekuji za pomoc. Pokud muzete poslete kopii odpovedi i na adresu
dato na centrum.cz

Dekuji.

--

	S pozdravem David Toman
email: dato na centrum.cz toman na ceres.spszl.cz