takovy zahadny stav

Mira Tempír xtempir na informatics.muni.cz
Pátek Červen 29 21:09:06 CEST 2001

== 29/06/01 18:47  zend ==

| a co takhle nepouzivat beta release ?

To je podle meho spatny pristup ;-)
* bez testeru se neda nic vyvijet, tudiz cely vyvoj software by
  byl mnohem pomalejsi kdyby vsichni pouzivali jen to overene
  a stabilni
* bez reseni takovych problemu by to [1] uz nebyla zabava, podlezeni
  nebo obejiti plotu se pocita jen v extremnich situacich (zivot
  ohruzujici aplikace, nedostatek casu atp ;)
* asi neni pochyb o tom, ze je neco zleho na tom netsaintu, kolega
  ma jiste duvody proc nepouzil stabilni verzi a urcite to otestoval,
  ze to se stabilni verzi jede
* jestli to shodi cely stroj, tak je neco spatneho i mimo userspace
  proces nemyslite ?

[1] termin "to" vyjadruje "praci s PC" ;-)

  Mira Tempír, student at fi.muni.cz
   <xtempir at informatics.muni.cz>