Chipset VIA (southbridge VT82C686B)

radek.karaffa na ct.cz radek.karaffa na ct.cz
Pátek Červen 29 21:53:21 CEST 2001

> Kdyz uz se tu mluvi o chipsetech, zeptal bych se, jestli  nekdo beha
pod
> linuxem desku s chipsetem AMD761 + VT82C686B ?  Vyskytuji se take
problemy
> s tou viovskou casti ? Nebo je vhodnejsi deska s VIA KT266 ?
>
> S pozdravem        Zdenek Jedlicka

No pokud jsem si vsiml, tak problem je prave se southbridge
VT82C686B, protoze tam je radic IDE (DMA100)
s diskem DMA66 asi ne ... ale ja uz mam DMA100 '-(

Jeste k puvodnimu dotazu na VT82C686A:
mam VIA Apollo Pro A (VT82C686A) a je uplne perfektni
pod WIN/LINUX/SOLARIS, bez problemu ...
(i kdyz, pokud si vzpominam, tenkrat jsem to sledoval,
a taky byly problemy s prvnimi verzemi co nebyly "PRO A")

Sam jsem z toho rozpacity, chtel jsem si koupit
Abit KT7E, ponevadz mi staci Duron
a ani nehodlam nijak zvlast overclockovat,
jen bych rad zvysil rychlost ostatnich komponentu
oproti soucasnemu stavu s Celerem
a rad bych jeste ten 1 ISA slot ...
Tak silham po VIA KT266, ale SDRAM DDR jsou 2x drazsi
(i kdyz vlastne za stejnou cenu jako normalni SDRAM v dubnu)
ISA slot v propadlisti dejin a o KT266 se toho zatim moc nevi,
o problemu VT82C686B se taky zacalo mluvit az casem.

radek.karaffa na ct.cz