Nebìhá mi nVidia Geforce 2MX AGP

Radek Liboska PhD. liboska na tereza.uochb.cas.cz
Sobota Červen 30 11:28:36 CEST 2001

On Fri, 29 Jun 2001 10:22:43 (UTC), Libor Chocholaty <chocholaty na gncz.cz> wrote:

>Jak se pousteji Xka v debug modu?
>
>Libor

Mel jsem na mysli "-logverbose":
If you need to troubleshoot, then
 it may be helpful to enable more verbose output by using the XFree86
 commandline options "-verbose" and "-logverbose" which can be used to set
 the verbosity level for the stderr and log file messages, respectively.

staci? Na www.nvidia.co je opravdu podrobny navod, jak kartu rozchodit,
na hlavni strance zadejte do okynka GO "Linux" a hned prvni dokument
je ten pravy. Druhy nalezeny odkaz je na ovladace.

--
                 Radek Liboska, PhD.
Institute of Organic Chemistry and Biochemistry