odstraneni zaznamu v utmp

Petr Paska petr.paska na vsb.cz
Sobota Červen 30 15:06:24 CEST 2001

Dobry den

Poridil jsem si vypocetni server na kterem mam nainstalovany RH 7.1 CZ. Na
tento server se hlasim vzdalene ze sveho PC (RH 7.0 CZ) pres ssh. Pomoci
prikazu xhost mam povolene zobrazovani na svem PC. Pokud nepouziji na
vzdalenem serveru program konsole, je po odhlaseni vse v poradku. Jakmile
vsak tento program pouziji (docela mi totiz vyhovuje), zustane mi po
odhaseni na mem PC viset prazdny terminal, ktery se pak musi zavrit jako
bezna aplikace. Buhuzel i na serveru vsak zustava zaznam o mem stalem
prihlaseni. Preneji receno prikazy users a who vypisi i takto odpojene
uzivatele, prikaz w pouze uzivatele skutecne prihlasene. Taktez adresar
/var/pts obsahuje pouze aktualne prihlasene. Myslim si tedy, ze je problem
v souboru /var/run/utmp. Bohuzel vsak nevim, jak to napravit. Konzultoval
jsem to jak s manualovymi strankami i linuxovymi odborniky na VSB, zatim
vsak neuspesne. Najde se nekdo, kdo mi poradi jak se alespon zbavit tech
odhlasenych uzivatelu pri vypisu prikazem who?

Dekuji,
Paska