upgrade postgres + restart apache ...

Petr Šobáň soban na centrum.cz
Sobota Červen 30 19:59:04 CEST 2001

On Sat, 30 Jun 2001, Jiri Chaloupka wrote:

> Zdravim,
> mam ponekud "hloupy" dotaz ...
>
> Potrebuji provest upgrade postgresql na vyssi verzi, ale dostavam hlaseni o
> tom, ze nemam knihovnu libpq.so.2 (jak jinak ...)
> Je mi znamo, ze je soucasti baliku postgres-dev ... v soucasne dobe
> nainstalovane verze, tento balik nainstalovan je ovsem knihovna nikoliv.

Jaký balík - rpm? Jednoduše pokud v tom balíku je tak se při instalaci
nainstaluje.
Jinak třeba MC klidně vidí do rpm a můžeš si skopírovat pouze ten soubor
co potřebuješ.

> Poradi mi nekdo, jak ji z toho baliku dostanu? (predpokladam, ze kdyz tu
> knihovnu proste vezmu a zkopiruji na spravne misto, nebude to stacit ...)

Proč by nestačilo, pokud samozřejmě program potřebuje pouze tu knihovnu.

> Jeste jeden dotaz - jakym prikazem restartuji apache? V man httpd jsem nic
> nenasel ...

Jednoduše třeba v RH6.2 /etc/rc.d/init.d/httpd restart

Nebo normálně kill a znovu spustit httpd na pozadí.

> Dekuji Chaloupka

|            Ostrava                     |

---
Používám legální programy a ZADARMO !
viz http://www.linux.cz/zdarma-a-legalne