Mounting Novell Volum na Linux

shepardx marek.pastier na vwess.sk
Čtvrtek Březen 1 09:55:49 CET 2001

Mam nasledujuci problem s namountovanim novell disku na linux
Pod userom root my to funguje bez problemov pre akeho kolvek usera. Ale problem nastava ked sa prihlasim na linuxe ako user1 user2 atd.Vtedy my vypise "nelze provest prikaz".Pozeral som atributy ncpmount a tej nastaveny pre ostatnych "r-x".Vyzerato ako by ostatny okrem root nemali prava mountovat novell disky .
Robim to z toho dovodu ze kazdy user ma ine prava na adresare  v novelli.Chcem aby si kazdy user namontoval svoje veci.
Viete my poradit kde je problem a ako to s automatizovat ???