Interbase,PHP,Apache a Cestina

Zelený Aleš azeleny na csas.cz
Čtvrtek Březen 1 11:23:35 CET 2001

DDV,

> Prosim Vas pouziva nekdo tuto kombinaci?
> ISO8859-2 interbase nepodporuje aspon pokud vim
> a s 1250 me zase mrsi cestinu PHP.
> Zatim jsem to rozpochodoval bez nastaveneho charsetu
> v interbase, pak mi vse chodi v 8859-2, ale interbase
> to nedovede cesky seradit.

zkuste se podivat na
http://web.redbox.cz/brichna/ib_trid_ch.html

tam je knihovna gds_intl s dodelanym tridenim tak, aby bylo korektne razeno
i CH - treba z toho neco vykoukate.

Jinak na www.ibphoenix.com jem nekde nasel v develop. dokumentaci i odkazy
na nastroje a priuslusne zdrojaky, jak dodelavat dal;si trideni a charsety
do IB, a ISO-8859-2 by tam opravdu bylo zadouci.

Jeste muzete zkusit experimentovat s UNICODE_FSS, nebo - nejkratsi cesta k
uspechu - napiste si UDF, ktere bude konvertovat Win1250 (to vam budou
selecty s collate PXW_CSY dobre radit) do ISO-8859-2.

Tak nejak tusim, ze to neni primo to co jste chtel slyset, ale o lepsim
reseni zatim nevim :-(

> Krome toho se mi v /var/log/httpd/error_log objevi
> po kazde strance ktera pracuje s Interbase radek
> [Thu Mar  1 09:41:43 2001] [notice] child pid 1451 exit signal
> Segmentation fault (11)
> Vsecho funguje dobre, ale ty hlasky me trochu znervoznuji.
>
> RedHat 7.0 CZ
> apache-1.3.14
> php-4.0.3pl1
> InterBaseSS_LI-V6.0.1

Osobne bych zatim pro linux volil verzi ClassicServer, preci jen je
vychytanejsi, za odzkouseni to stoji i kdyz na single CPU stroji to ubere na
vykonu, ale prida na stabilite.

a.
Aleš Zelený (OK1UUE)
Česká spořitelna a.s.
Na Perštýně 1
113 98 Praha 1
Email: azeleny na csas.cz
tel: +420 2 24995 236
Due to technical difficulties tomorrow has been postponed indefinitely.