Telefonicke pripojeni k inetu

Ondrej Mach omyl na atrey.karlin.mff.cuni.cz
Čtvrtek Březen 1 12:05:55 CET 2001

> Mam takovyto problem: nejde se mi pripojit ISP pomoci techto demonu. Po prihlaseni se zustanu chvili pripojen a za 5-10 sekund spojeni spadne. Pri spojovani se zkousel vypsat routovaci tabulku, ale ta se vubec nezobrazi. Take IP adresa zustane z konfigurace v diald.conf tedy LOCAL. Kdyz jsem zkousel program dip v rezimu term vse funguje az do te doby kdy se prihlasim. Po prihlaseni zadam mode ppp (popr. slip) a spojeni okamzite spadne. Jedine jak se muzu prihlasit je pomoci programu wvdial. Pripojuji vypisy configuracnich souboru. Posledni /etc/ppp/pripoj je script k programu dip.
Resil jsem podobny (ci spise shodny) problem.
Prvnim problemem bylo ze jsem mel nekompatibilni ppp(2.3.11) a jadro (2.4.1).
Takze jsem upgradoval na ppp 2.4.0f. To byl prvni krok.
Druhym pak bylo, ze jsem se vykaslal na dip, a cely to rozchodil "primo" pres
pppd. (na pozadani muzu zaslat svou konfiguraci).

Jinak se mi taktez (jako nekomu prede mnou) nelibi ty adresy.

					Omyl