VYESENO: Routing???

Čtvrtek Březen 1 13:19:12 CET 2001

> Tristni je, ze zkouseli vsechnno mozne a pak po me chteli, abych shodil
> servery, vytrh WaveLAN a nainstaloval ho jinam, aby se "overilo", ze chyba
> neni u me. Kdyz si predstavim to mnozstvi ztraceneho casu...!

	Doporuceni: klid... a jedine vymenit providera, holt lidi chteji
vsechno skoro uplne zadarmo, ony i ty informace stoji a lidi se to musi
naucit => neco stoji i skoleni, praxe, kterou je treba zaplatit, az si
lidi zacnou v teto zemi techto odborniku opravdu vazit a patricne je
oceni, nepochybne bude kvalitnich profesionalu na slovo vzatych daleko
vice, zatim se bohuzel dnes a denne presvedcuji o tom, ze marketingove
kecy vladnou daleko vykonejsimi zbranemi nez fakticke pravdy a
skutecnosti a realne moznosti...

> Zaver: pokud jste pripojeni wirelessem a provoz podivne selhava, chtejte
> prvni (potom, co si zkontrolujete vlastni stroje) reset po providerovi :)))

	Mala reklama, v siti GIN se mi toto v zivote nestalo a po svem
providerovi neco takoveho jsem zadat nemusel....

Vyvoj software, Intranet / Internet          Anenska 11, 602 00  Brno