BFU: mys v rohu

Michal Krause michal na krause.cz
Čtvrtek Březen 1 12:27:19 CET 2001

On 01/03/2001, Petr Horacek wrote:

> nainstaloval jsem RH7 CZ s X-Window (i810, 800*600*24bit). V twm i
> fvwm2 pri prvnim pohybu mysi (Genius NetScroll+ na psaux) "utece"
> ukazovatko do praveho horniho rohu a nemuzu je s tama dostat
> (maximalne 5 cm po hornim kraji). Problem je i vyvolat menu - dostanu
> se na prvni polozku shora (x-term) a menu zmizi.
> Nesetkal jste se s tim nekdo?

Presne tohle se mi stalo nedavno. Xconfigurator totiz nastavi protokol
na NETSCROLL (nebo tak nejak) a s tim mi to nefachalo. Pomohlo prehozeni
protokolu v /etc/X11/XF86Config-4 (pripadne /etc/X11/XF86Config, pokud
se pouziva xserver z 3.3.6) na IMPS/2

S pozdravem
ICQ: 7665279            Informace (nejenom) ze sveta Linuxu      /\/  \

Vseci by chceli byt van Goghmi, ale odrezat si ucho ani jeden.
                                                  J. Raz ve filmu Rabaka