Gimp a kruznice a rovne cary

Jiri Cerny cerny na masg1.epfl.ch
Čtvrtek Březen 1 15:42:28 CET 2001

Rovne a sikme cary se kresli, kdyz se zmackne shift. Kdyz se pak zmackne i
control, tak to kresli cary jen vodorovne, svisle a sikmo s krokem
?? stupnu.

Kruznice a obdelniky treba takhle. Udelat vyber (pro kruznice zase
shift), pak selection to path, a
pak stroke path (v layer dialogu, zalozka paths)
Mozna to jde i jednoduseji, mam pocit, ze existuje nejaky plugin do gimpu,
ktery slouzi k podobnym vecem. Myslim ze se jmenuje gfig, nebo tak nejak.

--
Jiri Cerny
DMA, EPFL, 1015 Lausanne - Ecublens