ruska klavesnica

Čtvrtek Březen 1 15:44:08 CET 2001

laco na unicom.sk (=?iso-8859-2?Q?Ladislav_Kaderj=E1k?=) writes:

> moze mi niekto poradit ako sprevadzkovat rusku klavesnicu pre X
> (resp netscape), fonty funguju lenze potrebujem aj pisat, idealna by bola
> ruska klavesnica so anglickym rozlozenim klaves

V KDE 2.x lze pres Control Center ruskou klavesnici nastavit, pripadne
si lze pro hole X-y sehnat patricny soubor pro xmodmap.

Take je mozne psat v Emacsu a text pres copy & paste kopirovat do
jinych aplikaci. Emacs ma pro rustinu nekolik klavesnic (viz Mule /
Select Input Method), myslim, ze jsem pouzival cyrillic-yawerty.

--
A. Malusek  (malusek na ujf.cas.cz)
UJF AV CR