oracle na suse linuxe

Jan Matis matis na hq.sk
Čtvrtek Březen 1 16:57:29 CET 2001

Zdravim pani,
Ma niekto s horeuvedenym blizsie skusenosti ?
zaujima ma hlavne spravanie sa pri vyzsej zatazi.
( ma byt pouzity ako databaza za radius servrom s cca 1 000 000 dial-up
zakaznikov)

aby som upresnil .. volal som SuSE.cz a tam mi povedali "ze to jede"
a ze oni nemozu spravi nic ine len ze 'vyladia' system aby s oraclom
spolupracoval co celkom sedi.

a ked som volal oracle.sk tak mi bolo objasnene ze si mozem pozriet
techweb ( pozeram zatial som nic rozumne nenasiel ) alebo ze sa mozem
obratit na technicky support za podmienky ze mam technicky support
zaplateny :)))) (ja som to pochopil takto : mam si kupit oracle a v
pripade ze mi bude padat tak si nepomozem )

Jan Matis