vyplati se swap na extra disku?

David Jez dave.jez na seznam.cz
Čtvrtek Březen 1 17:04:50 CET 2001

On Thu, Mar 01, 2001 at 03:30:29PM +0100, Mojmir Motycka wrote:
> Ne tak uplne, swapuje se i v pripade, ze mate v pameti program, ktery je
> "nastartovany" ale "neaktivni" po delsi dobu. Pametova stranky jsou pak
> odlozeny do swapu. Tim neni program (nebo data) ukoncen, ale soucasne
> "nezavazi" v RAM.

  Jasne, protoze pokud nic nedela, zbytecne zabira pamet ktere je vzdy malo...
Toto je moment kdy system neni vytizen a nevadi mi pokud si swapne protoze to
disk utahne.
  Nicmene i presto je mozna lepsi mit swap zvlast. Minimalne to ale musi byt na
rychlem a spolehlivem disku, jinak, zde si myslim ze se shodneme, by to nemelo
asi smysl davat zvlast.

Preji pekny den.

PS: nerad bych zde vyvolaval flamewar na OT tema hardware, proto toho jiz radsi
necham :-)
 E-mail: dave.jez na seznam.cz
PGP key: finger xjezda00 na fest.stud.fee.vutbr.cz