Ruzna rychlost disku - SOLVED

Gilhad gilhad na iname.com
Čtvrtek Březen 1 19:40:05 CET 2001

> Je zrejme, ze hda vam bezi v UDMA/33 rezimu, zatimco hdb jenom v
> mw-dma2. Zkuste ten posledni prikaz zmenit na:
>
> hdparm -c3 -d1 -X68 /dev/hdb
>
> --
> /*
>   Miroslav Petricek           mirek na petricek.cz

Tak jsem na to konecne prisel - CHTELO TO V BIOSU ZDETEKOVAT I TEN DRUHY
DISK - v manualu se pravi,ze je teba nastavit i chipset, chiset ma pouze
disabled/auto a auto vi, ze zadny hdb neni ... po detekci to proslo
nadherne:

/dev/hda:
 Timing buffer-cache reads:   128 MB in  1.33 seconds = 96.24 MB/sec
 Timing buffered disk reads:  64 MB in  5.17 seconds = 12.38 MB/sec

/dev/hdb:
 Timing buffer-cache reads:   128 MB in  1.32 seconds = 96.97 MB/sec
 Timing buffered disk reads:  64 MB in  3.89 seconds = 16.45
MB/sec

Dekuji vsem zucastnenym za pomoc a trpelivost.

(S tou detekci - ja ten druhy disk taham sem a tam a casto v pocitaci
neni a dosud Linuxu nevadilo, ze disk neni detekovany - vsechno chodilo
... a bios nemel namitky at uz tam ten disk byl ci nebyl - a kdyz jsem
ho zdetekoval a nevlozil, tak mel bios kecy a Linuxu to nevadilo, tak
jsem si zvykl nedetekovat ...)

--
Zdravi
    Gilhad