XML DocBook a entity

Jirka Kosek jirka na kosek.cz
Čtvrtek Březen 1 19:35:07 CET 2001

Dracula007 wrote:

>    na radu zkusenejsich a kvuli MathML jsem se rozhodl otestovat XML verzi
> Docbooku, ale narazil jsem na neprijemny problem. Kdyz zadam napriklad
> validaci pomoxi nsgmls nebo preklad pomoci jade, tak to na mne vyplivne
> spoustu nesmyslu ohledne:
>
> nsgmls:/home/vampire/docbook-xml/ent/iso-amsa.ent:15:17:E: "X219E" is not a
> function name
> Na WWW jsem nasel radu, ze nsgmls a dalsi nastroje si netykaji s Unicode od
> urciteho znaku vyse, a ze jsou teda potreba upraveny soubory s entitami. Kdyz
> [...]

Ne vše, co je na WWW, je pravda. Při volání Jade se musí před název XML
souboru zadat jméno souboru s SGML deklarcí pro XML. Volání Jade pak
vypadá zhruba takto:

jade parametry /cesta/k/xml.dcl dokument.xml

Soubor xml.dcl by měl být mj. součástí distribuce Jade.

  Jirka Kosek
  e-mail: jirka na kosek.cz
  http://www.kosek.cz