Zavedeni grafickeho rozhrani

Petr Šobáň soban na centrum.cz
Čtvrtek Březen 1 22:43:07 CET 2001

On Thu, 1 Mar 2001, Vojtech Rybar wrote:

> Zdravim!
> Nevim jestli nejsem s timhle dotazem trochu mimo, ale mam tenhle
> problem: Koupil jsem si a nainstaloval distribuci RedHat, instalace
> probehla dobre, jenze po spusteni misto grafickeho rozhrani musim
> jenom odklikavat zavadeni cehosi, co mi nic nerika a zkonci to tim, ze

Co odklikáváš ? Tady není po čem klikat. ;-)

> se prihlasim jako root. Mohlo by mi nekdo poradit, prosim, jan zavedu
> treba GNOME, ktere bych mel mit nainstalovane s distribuci?

Pokud to máš nainstalované - přihlásit se jako uživatel a napsat
startx <enter>.
Po nastavení parametrů - jako root u RH spustit setup.

A taky třeba číst návody....
|            Ostrava                     |
|    e-mail Petr.Soban na ova.inecnet.cz    |
|           soban na centrum.cz             |

---
Zkontrolován antivirovým programem moje oko v1.1 (c)2001.
Mail obsahuje virus: špatné oči.