TA Adapter na ISDN ASUSCOMu

bittmanv na volny.cz bittmanv na volny.cz
Pátek Březen 2 10:28:52 CET 2001

Zdravim,

pred tydnem jsem rozbehal ISDN pripojeni pasivnim adapterem ( internim, PCI ) na internet. Moje verze adapteru ma vestaveny TA adapter na analogovy telefon, nicmene telefon na nej pripojeny je hluchy. Kdyz na svoje cislo zkusim zavolat z analogoveho telefonu, tak dostanu obsazovaci ton a v logu se objevi hlaska, ze sevice kod prichoziho volani neni 2 ( alespon tusim, nejsem momentalne u stroje ).
Konfigurace : RH-6.1 (2.2.12-20), ISDN utils posledni verze ( z ftp.linux.cz ). Ovladac hisax type=36 ( Winbond chipset ).
Omlouvam se za mozna primitivni otazku, ale velka cast dokumentace k ISDN je nemecky a to je pro me neco jako cinstina.

Diky za pomoc, Vasek B.