powerchute a restart

Marian Cigas hw1 na AURUS.SK
Pátek Březen 2 11:27:01 CET 2001

Musis mat ATX dosku aj skrinu :-)
V biose PC natavit POWER ON AFTER PWR FAIL (alebo nejaka podobna polozka)
POWERCHUTE nesmie vypnut pcitac celkom, musi sa vypnut tak, ze system ostane
stat na hlaske PRES ANY KEY TO REBOOT, alebo TERAZ MOZETE POCITAC VYPNUT,
alebo tak nieco.
UPS sa po nastavej dobe vypne (prestane dodavat stavu do PC). Ked nabehne
prud, UPS sa po nastavenej dobe zapne a zapne sa ti aj PC, ak si nastavil
ten BIOS.

maro