Presnost IP accountingu na CBQ stroji

Marek Barton bivoj na pohoda.com
Pátek Březen 2 15:38:12 CET 2001

Zdravim,

moje situace: na cbq stroji, ktery provadi shaping pres qos merim
protecena data pres ip accounting a z neho generuji grafy mrtg. Bohuzel
grafy ukazuji o trochu vic, nez maji linky nastaveno v cbq.

CBQ pracuje urcite dobre, protoze prutok merim jeste na pojitku, kde grafy
ukazuji spravne.

Chyba tedy bude zrejme v ip accountingu.

Toto tema se tu jiz resilo, ale vysledek byl, ze dotycny provadel ip
accounting na chainu forward. Toto ale neni muj pripad.

Chainy mi generuje IPAC, proto predpokladam, ze jsou dobre. Vypada to
tak, ze se zapocitavaji i ty data, ktere cbq po zahlceni fronty zahodi.
Coz by se ale dle meho nazoru dit nemelo.

Provozuje nekdo podobny stroj a ukazuje mu to dobre?

biv.