RH 7.0 CZ - KDE 2.0 a nastavení jazyka

trnkar1.ete na mail.cez.cz trnkar1.ete na mail.cez.cz
Pátek Březen 2 15:41:15 CET 2001

Dobrý den !
Mám následující problém.Nainstaloval jsem kamarádovi KDE 2.0 (z distr. RH
7.0 CZ) dle návodu.Tj. odinstaloval jsem kolidující balíčky a nainstaloval
balíčky potřebné pro KDE 2 z druhého CD.Po spuštění naběhlo KDE v pořádku
jediná chyba je v tom,že nelze nastavit jazyk na český.Není ani možnost
výběru jiného jazyka než US.V country lze vybrat Czech republic i jiné
státy.při výberu jiného státu nelze také jazyk nastavit jinak než US.Nevíte
někdo prosím jak to vyřešit?Já jsem u sebe postupoval stejně jako v tomto
případě,ale nemám žádné problémy.Děkuji.S pozdravem RT