ACL

Petr Vanek vanous na penguin.cz
Pátek Březen 2 16:00:37 CET 2001

Dobry den, mam par dotazu ohledne ACL.

Prosel jsem konferenci, ale je tady toho jako safranu.
Podle doporuceni, ktere jsem nasel jsem vyhledal dokumentaci k ACL z
acl.bestbits.at, mate s tim nekdo nejake zkusenosti? Je velky rozdil
oproti trustees - ty jsem jeste nestudoval.

Zatim jsem ve stadiu cteni, ale zatim jsem nejak nepochopil:
- kolik uzivatelu muze byt v acceslistu? me se tda, ze tento system
zachova stavajici prava a prida navic pouze jednoho uzivatele a jednu
skupinu. (chapu to tak i z promennych:
ACL_USER_OBJ(owner)
ACL_USER (named user)
ACL_GROUP_OBJ (owning group)
ACL_GROUP(effective rights mask)
ACL_MASK(named group)
ACL_OTHER(other users)
)
- co je mysleno systemem  Extended Attributes
- navic jsem pochopil (i kdyz ted jsem nejak na vazkach), ze prava se
nastavuji na adresare

Diky za postouchnuti

s pozdravem

Petr Vanek
Vanous Petr Vanek  mailto:vanous na penguin.cz
http://www.penguin.cz/~vanous
Debian GNU Linux
Moudro moji zeny: ,,Vase zeny me budou nenavidet!''