Par problemu s KDE 2.1

Miroslav Lednicky lednicky na spszl.cz
Sobota Březen 3 15:03:04 CET 2001

Dobry den!

    Nainstaloval jsem na RH6.2cz KDE 2.1 a mam trochu potize.

Nejdrive jsem resil ceskou klavesnici. ;-) Chtel jsem pouzivat
xkbsel tak jako driv, ale zjistil jsem, ze mi ho KDE vyradi z cinnosti.
Zatim jsem si do adresare "Autostart" hodil skriptik, ktery to zapne,
ale nepripada mi to zrovna elegantni ... Navic mi nechodi ceske
znaky v terminalovem programu. Nevypisuji se vubec.

Kdyz tam bylo KDE 1.X, tak problem nebyl.

Dale, nechodi mi systemove zvuky. Zjistil jsem si, ze se to
realizuje pres artsd. Trochu jsem se v tom hrabal a nic. :-(
Kdyz zadam:

 artsd -A

tak vypadne:

possible choices for the audio i/o method:

  null      No audio input/output

je uplne jedno, jestli to napisu jako root nebo uzivatel.

Vsude jinde to zvuci, tak, jak ma.

             Miroslav Lednicky

Miroslav Lednicky - spravce Internetu na SPS Zlin

e-mail: lednicky na spszl.cz

WWW:   http://www.spszl.cz/~lednicky