grep na binarni soubory nefunguje?

Jaroslav Lukesh lukesh na k-net.cz
Neděle Březen 4 02:07:21 CET 2001

| Odesílatel: Petr Tomasek <tomasek na etf.cuni.cz>

| > |

| vyhledava se vetsinou klavesou '/' (nebo '?' pozpatku) ... 'n'je dalsi
vyskyt
| ... staci?

Bohuzel ne...

Potreboval bych to tak, aby mi to jelo ze skriptu, jehoz vystupem bude
prave adresa zacatku retezce. To by podle manualu grep mel umet (neumi).

Mozna neni bez zajimavosti, ze onen vstupni soubor je 20GB partition na
disku s prepsanym zacatkem (730MB, nekdo moc chytry delal nebezpecne veci
pod rootem).

Dekuji

             Jaroslav Lukesh,
             note: Bill Gates to Hell!