Tri sitovky a maskarada

Petr Kadlec kraken na gin.cz
Neděle Březen 4 14:36:14 CET 2001

On Wed, 28 Feb 2001, Radovan Chupáe wrote:

> Mam takovy dotaz. Potreboval bych rozjet pod RED HATem tri sitovky, to se mi
> podarilo pricemz je jedna na internet a dve na vnitrni site. Problem vsak je
> jak rozchodit pres maskaradu obe sitovky ven, tak aby , tyhle dve sitovky
> byli ve stejnym subnetu. Pokud jedna sitovka ma 192.168.2.1 a druha
> 192.168.3.1 tak vsechno jede , ale ja potrebuju aby byli treba 192.168.2.1 a
> 192.168.2.2. Jak na to. Diky za odpoved
Pokud chcete mit opravdu dve IP z jednoho subnetu tak proste pridelte
jedne sitovce 2 IP, v opacnem pripade si prectete nejakou ucebnici o
routingu.

Pokud na tom fakt trvate, tak zkuste poexperimentovat s kernelovym
bridgem, tak aby to mezi temi vnitrnimi sitovkami bridgovalo :-), je to uz
ale velka uchylarna, ja jsem s tim jednou experimentoval, chodilo to, ale
nebylo to (prekvapive) stabilni.

--

	Petr Kadlec

           <=== GIN ISP: http://www.gin.cz, email: kadlec na gin.cz ===>