TeX, JadeTex a cestina

Tomáš Vondra vondra na tesmail.cz
Neděle Březen 4 15:39:19 CET 2001

Z toho co jsem si o tom precetl jsem byl presvedcenej ze se automaticky
pouzije ceska verze TeXu... ale dobra, zkusil jsem to cslatexem, konkretne
prikazem

# jadetex -progname=cslatex docbook.tex

Ale vyplivne to na mne
This is TeX, Version 3.14159 (Web2C 7.3.1)
(docbook.tex
LaTeX2e <1999/12/01> patch level 1
! Undefined control sequence.
l.1 \FOT
        {2}\Seq%
? ! Interruption.
<to be read again>
                   {
l.1 \FOT{
         2}\Seq%
?

Musim se priznat ze vubec nevim co po mne vlastne chce...