WINDOWS jsou lepsi nez nejakej LINUX

Miroslav Kolombo kolombo na kolombo.cz
Neděle Březen 4 17:05:14 CET 2001

> pravda, ale textový, tabulkový editor už se dají použít

Na účto, sklady, perzonalistiku ...
To snad ne?!

> To záleží a úhlu pohledu - Windows nejsou o tolik jednoduší než Linux -
> zaleží dost na správci sítě, kterej to nainstaluje a nakonfiguruje - pak
> může  Linux vypadat někdy i líp než Windowz

Líp ano, ale není to TOTÉŽ, co ma VĚTŠINA běžných uživatelů
na domácím PC.
A to nemluvím o přijímání nových lidí atd.

Na běžný desktopový počítač do kanceláře to DNES ještě není.
Musíme na tom ještě máknout.

Ale na serveru už je to jedno.
Stejně tomu nikdo z uživatelů nerozumí.

A ještě je na to jeden pohled, který tady nezazněl:
Než aby zákazník poslal peníze Gatesovi za SW, tak je
může raději dát mě za instalaci, konfigurování
a oprašování ...

Miroslav Kolombo
kolombo na kolombo.cz