WINDOWS jsou lepsi nez nejakej LINUX

michal.spacek na deltaes.cz michal.spacek na deltaes.cz
Neděle Březen 4 19:01:32 CET 2001

jojo stavebni firma ma obrovske problemy i tak.
Plno nejakych utilit na vypocet apod.
Kdyz mi nekdo posle dokumentaci, neni problem to predelat vsechno na
linux.
Akorat znam dost firem, co se budou patlat vsemozne v dosu misto toho, aby
si nechaly preportovat par programku. Prace je tak na par dni.
Porad jeste chybi ale cad.

sKim

> Nebyl, nejsem z Prahy a nehodilo se mi to.
> Nicmene, portovat muzeme, ale treba stavebni firma si
> toho moc nenaportuje, ta to musi koupit i s podporou.
>
> Miroslav Kolombo
> kolombo na kolombo.cz

  Michal "sKim" Spacek         	Brno, CZ, Europe
 E-mail: skim na deltaes.com
    icq: 66962942		user: debian, TeX