Problemy s kopirovanim vetsich souboru z/na ZIPku

Stepan Roh stepan na srnet.cz
Neděle Březen 4 23:09:11 CET 2001

On Sun, 4 Mar 2001, Miroslav Dvořák wrote:

>   vyzkousejte povesit tu ZIPku na samostatny srak, zda to bude delat
> i potom - me to s VIA chipsetem pomohlo, protoze CD-ROMka a ZIPka mely
> jiny PIO mod.

A do frasa... To budu muset tu CDROM odpojit. Diky za napad, vyzkousim.
Jak zjistim s jakym pio to bezi? V /proc/ide/hd*/settings je akorat:

pio_mode                write-only      0               255             w

Pri bootu to pise jenom pio. Pri detekci IDE mi to CD-ROM vubec nenajde a
u ZIPky se pise PIO 0. Mozna bych mohl zkusit nastavit v BIOSu natvrdo PIO
0 u obou, ale kdyz to tu CDROM ignoruje, tak nevim jestli by to pomohlo...
Zatracena architektura PC, jen samy trapeni.

S pozdravem,

Stepan Roh