spadnul Postgresql

Blasko Marek Blasko na vuje.sk
Pondělí Březen 5 07:55:20 CET 2001

Pavel Rauš wrote:

> Mam nasledujici problem. Byl jsem donucen na jednom serveru
> preinstalovat linux. Vsechny data mam vyzalohovane, ale nedari se mi
> donutit postgresql, aby pracovalo z databazemi, ktere jsem si
> nakopiroval do zalohy. Muze mi nekdo poradit, jak dat postgresql zase
> do puvodniho stavu.

zalezi na type zalohy ak mas len skopirovany adresar postgresu tak musis
mat tu istu verziu abi to slapalo ak si ubgradol tak maz len jednu
moznost downgradnut na povodnu verziu dumpnut to a nasledujuci ubgrade a
donho vtlacit tuto novu zalohu.

kopirovanie sa nevyplaca ja som tak uz o par DB prisiel :(

--
   Blasko @vuje.sk
Marek s