ctyri PC vs. jedna mys - MOZNE RESENI

cst na volny.cz cst na volny.cz
Pondělí Březen 5 10:30:29 CET 2001

uhlar na fantomas.sk wrote:

> mam 3 PC na jednom switchi a problemy sa obcas objavia ked
> - pri prepinani pohnem mysou alebo je stlacene tlacidlo
> - zhodim jednu masinu a som na nej prepnuty
> - bootujem jednu masinu a som na nej prepnuty, prepnem na inu skor ako sa
> nakonfiguruje mys

> mam ps/2 mys, problem bude zrejme v tom, ze sa nakonfiguruje/odkonfiguruje
> mys na jednom pocitaci a ten druhy sa o tom nedozvie. Na Alt-up som si
> nadefinoval restart gpm (v inittabe) a tym to to obcas viem fixnut.

O vikendu me napadla moznost, vyzkouset jinou mys ... a vypada, ze to bezi.
V dobe poslani dotazu do konference jsem pouzival PS/2 mys A4Tech (3 tlac., 2 kolecka), dneska jsem pripojil PS/2 klasickou mysku dodavanou k pocitacum HP (pouze 2 tlacitka) a je po problemu.
Prepinam jako divocak a myska drzi ... :-)

> Dalsi problem je este s windowsami, ked ich bootujem a nie som prepnuty na
> dotycnej masine, odmietnu klavesnicu. doprdele :(

To jo, ale driv nez W2K zarve BIOS ...

> aj by som chcel aktivny switch ale je hnusne drahy...

mir@

Jaromir Palecek
GSM (PaegasCZ): +420 603 447939