web remote access

Dzurbala Juraj dzurbala na hornad.fei.tuke.sk
Pondělí Březen 5 10:19:13 CET 2001

Zdar,

po upgrade z RedHat 6.2 na RedHat 7.0cz mi prestal chodit web. Pritom apache
som neupgradoval. httpd nastartuje normalne a ani v logu nie je nic nezvykle.
Ale napr. lynx localhost, alebo moja virtualna adresa nefunguje, t.j. vypise
nieco v zmysle "Cannot ... remote access". Sorry, ze nepisem plnu spravu, ale
niekam sa mi stratila a uz si presne nepamatam, co tam bolo a navyse to suri.
V archive som tiez nic nenasiel, aj ked sa mi nechce verit, ze by to tam
nebolo. V com by teda mohol byt problem ?
                                                         Juro