Pomaly system po prechodu na 2.4

Tomas Rollbach troll na logix.cz
Pondělí Březen 5 13:03:00 CET 2001

On 27 Feb 2001, Ondrej Sury wrote:

> Chipset? Mate zapnute ACPI? Nepomuze "acpi=no-idle" jako parametr kernelu?

Je to AMD K6-2/400, chipset VIA Apollo MVP3, 100MHz pametova sbernice.
ACPI jsem zkousel i vypnute i zapnute, jakoz i cely Power management.
Podporu chipsetu jsem zapnul, kompilaci optimalizovanou pro AMD/K6 jsem
taky zkousel (oboji i vypnout a kompilovat pro Pentium-classic). Nicmene
vysledky porad stejne... Kdyby slo jen o pripojeni pres sit, tak si reknu,
ze muze byt chyba nekde v ipchainech nebo sitovani obecne, ale jelikoz se
nelze prihlasit ani na konzoli, tak me to dost mate. Pri bootovani vsechny
sluzby nabehnou celkem normalne (az na synchronizaci hodin pres NTP - to
vytimeoutuje) a rychle, akorat po zadani jmena/hesla se to sekne a po 60s
to chcipne. Uz jsem fakt bezradnej... Co s tim?

-- troll