WINDOWS jsou lepsi nez nejakej LINUX

Jaroslav Lukesh lukesh na k-net.cz
Pondělí Březen 5 12:31:56 CET 2001

| Odesílatel: Jiri Syrovy <jrk58 na quick.cz>
| "běžné" malé firmě - velká si může nechat udělat SW na zakázku a pak ho
| třeba i prodávat

| zatím ano, ale už se pracuje na tom , aby se Linux dal také použít

Některá účetnictví jedou v dosemu, jiná ve wine, takže se dá. (co takhle
Money2000, zkoušel jste to někdo?)

Jedna docela velká účetní firma používá právě linux na 386-486 s X-y
(fvwm2) - nechtěli platit za licence a neustálý upgrade, kde jsem jim
nadělal do dolního pruhu ikonky netscapu, kalkulačky, notepadu, vypnutí a
jejich aplikací (které jinak jedou na Metaframe). Od nainstalování nebyl
jediný problém (rok a půl v podstatě nevím o tom, že to tam mají). Okeníci
k nim ale jezdí pořád.

| Windows - 5K Kč + Office 2000 - 10K Kč ... školení většinou výjde
levněji!!

Jenže školení pro linux=vysadit pracovní sílu na několik dní = zaplatit za
něco co je zadarmo, což podnikatelé ochotni nejsou (třeba já jsem nebyl
ještě ani na jednom školení - je to přece zadarmo a internet mám k
dispozici, zatímco okennisti jezdí každý měsíc po celé evropě).

| To záleží a úhlu pohledu - Windows nejsou o tolik jednoduší než Linux -
| zaleží dost na správci sítě, kterej to nainstaluje a nakonfiguruje - pak
| může  Linux vypadat někdy i líp než Windowz

Moje slova. Nachystat to tak, aby tam nemohli nic podělat a aby na ně
doslova koukaly všechny programy a funkce co potřebují.

Zdraví

             Jaroslav Lukesh, K-net
               http://www.k-net.cz
      Multimedia, Networking, Communications